torsdag 2 oktober 2008

VBM

Jag och typ alla mina tjejpolare är VMBér. Välbevarademorsor!

När jag var yngre så hängde jag och min bästis Fru P på gymmet, Saritas Gym, vid slussen flera gånger i veckan. Vi hade alla de rätta och trendiga outfitsen som cyckelbyxor (senare hotpants), dansdräkt med string, benvärmare som gick över reebookskon vilka var mer eller mindre livsfarliga och så klart någon läcker top ala björn borg eller annat rätt.

Där på gymmet fanns det tanter i -ja säkert 30 - 35 årsåldern som hade dansdräkter UTAN string - Fattar ni! Va pinsamt eller rättare sagt va piiinigt. Kärringar med glansiga dansdräkter utanpå cyckelbyxorna, dom ska ju ha joggingoveraller eller på sin höjd mysbyxor med revärer.
Så skulle vi aldrig bli...

Åren går, man och jag blir klokare, flera erfarenheter och insikter rikare. Också plötsligt är man 33 om en vecka och känner att FAAN vilka stora bröst jag har fått (jmf 70A 2007), iof så har kroppen jäst efter bara ett år på Statoil, men klart att jag kan ha dom små shortsen eller tenniskjolen när jag tränar. Och JA, jag ser riktigt nöjd ut med mig själv i spegeln och leer fåningt om jag sätter mer eller mindre alla stegen i en kombination på passet.

Då är det skönt att veta att man har singelkompiskillen som myntat VBM, men kommentaren ja men du har ju fått barn för helv.... Du är asläcker.

Det blir inte bättre än jag väljer och jag väljer att oavsett mamma, kärring eller storasyster så är jag en VBM för det låter och känns bra.

Så till alla mina VBMár; Fru P, Jess, Rapsvägen, Finnski, Gryn, Saramy och "Fröken" ni är asläckra!


PS Hörde i förra veckan från min "frökens" dotter att hon "typ höll på att skämmas ihjäl när hon och mamman tränade step på Sats, för mamman var bara såå pinsam som visar att hon både diggar musiken och börjar kunna stegen....."

Fatta uppförsbacken vi jobbar i! VBM VBM VMB sha la la la la

1 kommentar:

Saramy sa...

Go Sanna, go Sanna sha la la la la!
You´re a hot VBM too....kram Saramy